Minőségbiztosítás

Egy projekt sikerének valószínűségét jelentősen megnöveli, ha a feladatok megvalósítása egy minőségbiztosítási szakember bevonásával történik. A minőségbiztosítás olyan előre megtervezett és módszeresen végrehajtott tevékenység, amelynek célja, hogy biztosítsa az ügyfél bizalmát egy termék, szolgáltatás minőségi követelményeknek való megfeleléséről. A mi tevékenységünk tehát a minőségügyi rendszer keretein belüli mindazon tevékenységek, intézkedések, szervezési és fejlesztési módszerek összességét jelenti, amelyek nem konkrét hibákat, hanem a hibázás lehetőségeit szüntetik meg. A mi feladatunk ezért elsősorban az állandó folyamatjavítás, a felesleges, hozzáadott értéket nem termelő tevékenységek csökkentése. A munkatársaink a megrendelő érdekeit maximálisan szem előtt tartva rendszeresen ellenőrzik a feladatokat és a termékeket, ezáltal a megfelelő időben jelzik a veszélyeket, eredményesebbé és hatékonyabbá téve a projekteket.

Amiért érdemes minket választania…

Az általunk alkalmazott minőségbiztosítási módszer, valamint munkatársaink több éves gyakorlati tapasztalata lehetővé teszik a projektek diagnosztikáját, a problémás területek azonosítását, a kockázatok feltárását és a projektek sikeres lebonyolítását, javaslatok kidolgozásával, a vonatkozó szabványi előírások pontos ismeretével. A minőségbiztosítási szolgáltatás keretében vizsgáljuk, hogy mennyire hatékonyak a projekt egyes megvalósítási fázisai, elemezzük, hogy azok mennyire vannak összhangban a kitűzött célokkal, javaslatokat dolgozunk ki a feltárt problémák orvoslására, valamint a hatékonyság növelésére. Minőségbiztosító szakembereink az ügyféllel közreműködve aktívan segítenek a projekt kockázatainak felismerésében és a lehetséges alternatívák megfogalmazásában, kiértékelésében. Tevékenységünk kiterjed a dokumentációs rendszer fejlesztésére, valamint hozzájárul a projektmenedzsment, a kommunikáció és az erőforrásmenedzsment hatékonyságának javításához is.